SUNKISSED:lør26mai@Fabrikken:Tobi Neumann, Pete Herbert ++

på klubbfronten i Trondheim/Oslo?

Moderators: M!ke, mare

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 13 May 2007 22:06

Ingeniør Vinny wrote:
solaris wrote:
Ingeniør Vinny wrote:Ikke glem at Ricardo'n bare var en "oppvarming" til o'store Tobi Neumann. Han er AVSINDIG dyktig!!!


...men som den disconissen jeg er så gleder jeg meg mest til Pete Herbert aka L.S.B. (han har produsert låt nr 2 på den mixen jeg slang ut hvis noen er nysjerrig på hva det går i)

hipp hurra for månedlig utskeielse i verdenklasse. :-)


nå syns jeg du brukte litt vel store ord her om tobi... Ricardo er en av verdens mest etterspute dj's.. :wink:


hehe, etterpørsel og kvalitet går ikke nødvendigvis hånd i hånd, dog i Ricardo's tilfelle gjør det absolutt det. Det fikk han jo vist rimelig greit på Fabrikken.

... det jeg mener er at jeg tror nok mange kommer til å bli "blown away" av Tobi også. ;-) hurra!!

sjalabais,
V



Heisann Vinny.. var ikke ute etter å lage skurr på tråden :D Men jeg må si at som London resident og minimal/techno/deep house freak så er Ricardo jammen meg en av de heftigse dj'ene jeg har hørt på.. Har sett tobi noen ganger, og han spiller jævlig fett, men ikke i nærheten av villalobos en gang,,, 'om du spør meg' ---- Hadde det vært Steve Bug som kom, ja da skulle jeg tatt turen over selv.... :P

reug-baa
Bf DJ
Posts: 190
Joined: 07 Mar 2005 20:46
Location: Trondheim

Post by reug-baa » 13 May 2007 22:07

Folk har forskjellig smak vet de.
.:re:tail:.

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 13 May 2007 22:11

Men uannsett så er det helt sykt det g-ha og olanskii gjør for tiden, og det mener jeg... Som sagt, ReSpecT til de to der å sunkissed konseptet... Det å snurre i vei med super bookinger i Oslo er jo bærebjelken for å skape et skikkelig miljø og ikke minst aksept for musikken/kulturen....

Bare det at de hadde Optimo sammen med Villa viser jo at de har skikkelig peiling på hvordan de skal programere en kveld... :arrow:

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 13 May 2007 22:15

reug-baa wrote:Folk har forskjellig smak vet de.


Ja, helt klart...

Appropo smak... Har du hørt essential mixen denne uken med Linstrøm og Prins Thomas???? Får litt lyst til å spille disco når jeg hører hvordan de setter sammen låter... Dritfet mix..

faia
Posts: 1099
Joined: 27 Feb 2005 17:43
Location: Oslo
Contact:

Post by faia » 14 May 2007 22:32

Å hærregud hærregud jeg tisser på meg! For en booking. :D Jeg er så overlykkelig glad for at jeg bor i Oslo å slipper å reise langt for dette hehe :D
Hadde uansett reist om jeg så bodde på nordkapp!
OMG! jeg dør.. Slipper å dra til Ibiza i sommer, lzm.. :)

Image

Blir gøy å treffe på denne gærningen igjen også :)
~minimal is the new maximal~

User avatar
Ingeniør Vinny
Posts: 124
Joined: 02 Oct 2006 17:27
Contact:

Post by Ingeniør Vinny » 21 May 2007 19:24

Både IDJ og MIXMAG kommer denne gangen for å lage reportasje om norsk elektronisk musikk og sunkissed.

hurra hurra!!

ROBERT A
Posts: 360
Joined: 17 Jan 2006 15:23

Post by ROBERT A » 21 May 2007 20:35

å da skal jeg vise dem hvordan man fester i midt norge :D kjører ned på lørdags morgen. er det noen flere som skal nedover :?:
R.I.P Mr.B

DjFrank-e
Bf DJ
Posts: 1028
Joined: 29 Jan 2005 03:04
Location: Oslo

Post by DjFrank-e » 21 May 2007 20:41

Ingeniør Vinny wrote:Både IDJ og MIXMAG kommer denne gangen for å lage reportasje om norsk elektronisk musikk og sunkissed.

hurra hurra!!


seriøst? større promo får man nesten ikke i club-verden. Hvordan har det seg at de kommer samtidig, samme eiere? Hvis dette er tilfelle er det meget bra for den norske club scenen!!

Pass på for all del at ikke Robert får levert sine trance promoer til journalistene :lol:
Her burde det stått noe kult.

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 21 May 2007 21:11

Det kan bli spennende...

Må passe på at du ikke nynner på put your hands up for detroit (I love this city) da Frank.. hehe

:wink:

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 21 May 2007 21:13

faia wrote:Å hærregud hærregud jeg tisser på meg! For en booking. :D Jeg er så overlykkelig glad for at jeg bor i Oslo å slipper å reise langt for dette hehe :D
Hadde uansett reist om jeg så bodde på nordkapp!
OMG! jeg dør.. Slipper å dra til Ibiza i sommer, lzm.. :)

Image

Blir gøy å treffe på denne gærningen igjen også :)


"Oh, hi Gry"

hehe

Neida....

:P :P

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 21 May 2007 21:19

Ps..

Denne helgen er det min tur til å svinge meg til Villalobos. Sammen med Dave Clarke og Alex Under (live) spiller gærningen fra Santiago opp til dans.. Søndag blir det SecretSundaze (1000) mann med Xpress 2, Martin Landsky og Rub n Tug på en herregård fra 17 hundre tallet.. Busser fra rundt omkring London tar 1000 after party kids til det ultimate after party... Det er jo siste helgen i London på en stund for min del, å det må feires.. Skal fotografere som en gærning..

Aloha,

Solli

User avatar
Ingeniør Vinny
Posts: 124
Joined: 02 Oct 2006 17:27
Contact:

Post by Ingeniør Vinny » 21 May 2007 22:54

DjFrank-e wrote:
Ingeniør Vinny wrote:Både IDJ og MIXMAG kommer denne gangen for å lage reportasje om norsk elektronisk musikk og sunkissed.

hurra hurra!!


seriøst? større promo får man nesten ikke i club-verden. Hvordan har det seg at de kommer samtidig, samme eiere? Hvis dette er tilfelle er det meget bra for den norske club scenen!!

Pass på for all del at ikke Robert får levert sine trance promoer til journalistene :lol:


Akkurat åssen det blir med disse utilregnelige pressefolka er vel vanskelig å vite, men.....

...for å sitere Olanskii:

"Hiha! blir besøk fra både IDJ og Mixmag denne kvelden. De kommer til norge for å ta tempen, og IDJ skal kjøre cover med Hans Peter, Thomas og Terje i tillegg til fest rapport! Så vi får krysse fingra for at sola skinner!!! (og at Colty får seg nye danse sko ...) dance[1]"

reug-baa
Bf DJ
Posts: 190
Joined: 07 Mar 2005 20:46
Location: Trondheim

Re: SUNKISSED:lør26mai@Fabrikken:Tobi Neumann, Pete Herbert

Post by reug-baa » 23 May 2007 00:41

Ingeniør Vinny wrote:SUNKISSED

Lørdag 23 juni:
Konrad Black [Vagon Repair], Gerardo Niva [Mondo], Ost & Kjex, Vinny Villbass & DiskJokke + fler



Ikke for å være pirkete,men rett skal være rett....spes med tanke på at det står riktig på posters og sånn;) Ser at det står samme skrivefeil på andre forum også.

Wagon repair, styrt av Mathew Jonson, skrives Wagon og ikke Vagon.
SÃ¥ er det sagt....bare hyggelig:)
.:re:tail:.

User avatar
Ingeniør Vinny
Posts: 124
Joined: 02 Oct 2006 17:27
Contact:

Re: SUNKISSED:lør26mai@Fabrikken:Tobi Neumann, Pete Herbert

Post by Ingeniør Vinny » 23 May 2007 16:09

reug-baa wrote:
Ingeniør Vinny wrote:SUNKISSED

Lørdag 23 juni:
Konrad Black [Vagon Repair], Gerardo Niva [Mondo], Ost & Kjex, Vinny Villbass & DiskJokke + fler



Ikke for å være pirkete,men rett skal være rett....spes med tanke på at det står riktig på posters og sånn;) Ser at det står samme skrivefeil på andre forum også.

Wagon repair, styrt av Mathew Jonson, skrives Wagon og ikke Vagon.
SÃ¥ er det sagt....bare hyggelig:)


går litt kvikt i svingene innimellom... :-)

ROBERT A
Posts: 360
Joined: 17 Jan 2006 15:23

Re: SUNKISSED:lør26mai@Fabrikken:Tobi Neumann, Pete Herbert

Post by ROBERT A » 23 May 2007 17:24

reug-baa wrote:
Ingeniør Vinny wrote:SUNKISSED

Lørdag 23 juni:
Konrad Black [Vagon Repair], Gerardo Niva [Mondo], Ost & Kjex, Vinny Villbass & DiskJokke + fler



Ikke for å være pirkete,men rett skal være rett....spes med tanke på at det står riktig på posters og sånn;) Ser at det står samme skrivefeil på andre forum også.

Wagon repair, styrt av Mathew Jonson, skrives Wagon og ikke Vagon.
SÃ¥ er det sagt....bare hyggelig:)


jævla flisespikker :D
R.I.P Mr.B

Post Reply