SUNKISSED:lør26mai@Fabrikken:Tobi Neumann, Pete Herbert ++

på klubbfronten i Trondheim/Oslo?

Moderators: M!ke, mare

User avatar
Ingeniør Vinny
Posts: 124
Joined: 02 Oct 2006 17:27
Contact:

SUNKISSED:lør26mai@Fabrikken:Tobi Neumann, Pete Herbert ++

Post by Ingeniør Vinny » 11 May 2007 21:31

SUNKISSED
Lørdag 26 mai på Fabrikken
Nedregate 7, 0551 / 22 80 59 00 / olanskii@sunkissed.no
Arrangert i samarbeid med konsertforeningen Blå
Ute fra 17:00 : gratis / Inne 22-30 – 03:30 : 120kr


Inne:
Tobi Neumann [Cocoon]
Pete Herbert [Reverso 68 / Eskimo]
Olanskii & g-HA


Ute fra 17:00:
Olle Abstract
Snorre Seim [Butti 49] & Gymbag
Slimfit & Kasettspiller
Vinny Villbass


Ricardo Villalobos
rev taket av forige Sunkissed! For en fest. Over tusen pers, flere av dem helt fra London, Gøteborg, Trondheim eller Berlin, beviste at man ikke trenger å dra lengre enn til Akerselva for å dra på klubb i verdensklasse. Sunkissed på Fabrikken leverer et lydanlegg som selv Villalobos var imponert over, en av Europas beste og mest originale klubb lys mestre og et publikum det for lengst har gått gjetord om langt utover kontinentet.

26 mai får vi besøk av Tobi Neumann, Sven Väth’s faste platerytter på hans klubb Cocoon i Frankfurt og Ibiza, pluss den hyperproduktive balearic prudusenten Pete Herbert. I tillegg har vi også sesong åpning på uterserveringa med en smørbrødliste av norske dj’s med Olle Abstract, Snorre Seim [Butti 49], Gymbag, Slimfit og Kasettspiller det hele ledet ann av ute-sjef Vinny Villbass.

Etter å ha hold roret stødig på Cocoon i Frankfurt siden det åpnet, og før det på legendariske Ultraschall, er det nesten unødvendig å si at Tobi Neumann er en ytters habil dj. Det er kanskje ikke like kjent at han også har vœrt med å produsere for en rekke andre store tyske artister som Chicks On Speed, Miss Kittin, 2Raumwohnung. Han har også en lang rekke remikser på samvittigheten, den siste en mektig remiks av Johannes Heil, som i likhet med hans dj set tangerer hœrlig mellom house og minimal techno.

Pete Herbert er en norges venn som var godt kjent for Jazid’s publikum og fra platesjappa Atlas i London. Men det er mange år siden. Siden den gang har Pete dukket opp under en rekke produksjons navn som Reverso 68, Cuica, L.S.B., Bakazoo, Frontera, Optimo og Optimus og sluppet den ene kremlåta etter den andre på kred etiketter som Eskimo, Ubiquity, Bear Funk og G-Stone. Med et lydbilde som blander en god dose house med kosmisk disko leverer Pete Herbert et lydspor for danseføtter og varme somre. Sist vi så han i aksjon rev han rett og slett sokkene av et fullstappa rom 3 på fabric, og det lover mer enn godt.

Sunkissed’s faste ryttere g-HA & Olanskii holder som vanlig i tømmene for å dra hele kalaset inn i solnedgangen. Gutta er ellers nesten hyperaktivt opptatte for tida, med spillejobber på Robert Johnson i Frankfurt (16 mai), Kaviar i Gøteborg (21 juni), Fabric i London (14 juli) og nottinghillartsclub i London (Carnival mandag 27 august). Som det ikke var nok er Sunkissed også klar for enda en runde med Øya:Sunkissed galskap i August og klubb på Scene 3 under Hove festivalen. De første reaksjonene fra utenlandsk presse på Sunkissed miksen begynner nå å tikke inn med 10/10 fra Vice, god-ord i The Independent og Fact, 5/6 i Time Out Chicago, nummer 1 på XLR8R’s Office Album liste og 9/10 i et polsk magasin (resten forsto vi desverre ikke:).

Sunkissed framover:

Lørdag 23 juni:
Konrad Black [Vagon Repair], Gerardo Niva [Mondo], Ost & Kjex, Vinny Villbass & DiskJokke + fler

Tirsdag 26 - lørdag 30 juni:
Sunkissed på Scene 3 på Hove festivalen m. Ewan Pearson, Justus Konche, Headman, Hot Chip dj (Felix), Djuma Soundsystem, Dj Mehdi, Dom P, Ost & Kjex, Todd Terje, Pål Strangefruit, Vinny Villbass ++

Lørdag 21 Juli:
The Glimmers + Daniel Bell [Perlon] + fler

Torsdag 9 - lørdag 11 August:
Øya Sunkissed m. Richie Hawtin, Magda, M.A.N.D.Y. Phillip, Dj T, Troy Pierce, Munk, Jona, Lopazz [live], Gaiser [live], Frost [live] + fler

VÅ“r sunkissed : www.sunkissed.no : www.myspace.com/besunkissed

User avatar
M!ke
Bf DJ & Producer
Posts: 1218
Joined: 20 Jan 2005 19:55
Location: T-heim

Post by M!ke » 11 May 2007 22:52

:shock:

Mare, spenn på bilbeltet!

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 12 May 2007 01:12

Torsdag 9 - lørdag 11 August:
Øya Sunkissed m. Richie Hawtin, Magda, M.A.N.D.Y. Phillip, Dj T, Troy Pierce, Munk, Jona, Lopazz [live], Gaiser [live], Frost [live] + fler


Dette er jo en helt ufattelig fet booking....

RESPECT.. 8)

Gaiser er jo rett å slett vill.... :shock:

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 12 May 2007 01:18

M!ke wrote::shock:

Mare, spenn på bilbeltet!


Mike, du tar laste rommet.. :arrow:

reug-baa
Bf DJ
Posts: 190
Joined: 07 Mar 2005 20:46
Location: Trondheim

Post by reug-baa » 12 May 2007 02:55

Damn! Richie, Magda, troy Pierce og GaISER!! Count me in!!!!!!!
.:re:tail:.

KenWee
Bf DJ & Producer
Posts: 407
Joined: 05 Apr 2005 00:46
Location: Hjem

Post by KenWee » 12 May 2007 09:04

Jeg visste at Richie Hawtin og Magda skulle bookes, MEN HVA I HELVETE?

HAHAHA, fyyy faen.

Richie Hawtin, Magda, M.A.N.D.Y. Phillip, Dj T, Troy Pierce, Munk, Jona, Lopazz [live], Gaiser [live], Frost [live] + fler

Dette er bare helt sinnsykt, det er i norge jeg våknet opp i nå ja?

Jeg skal SEFF høre Richie Hawtin, Magda, M.A.N.D.Y, Troy Pierce og Gaiser (LIVE)...Vært fett og hørt Dj T og Lopazz (live) også, men...

dette er for godt til å være sant..
sissh

DjFrank-e
Bf DJ
Posts: 1028
Joined: 29 Jan 2005 03:04
Location: Oslo

Post by DjFrank-e » 12 May 2007 13:13

gleder meg til øya 8)
Her burde det stått noe kult.

slipsknut
Bf DJ & Producer
Posts: 651
Joined: 03 Mar 2005 18:42
Location: trondheim,buran
Contact:

Post by slipsknut » 12 May 2007 16:00

fuckaff! jeg stikker nedover i august ihvertfall!
steal from the rich, gloat amongst the poor

User avatar
Ingeniør Vinny
Posts: 124
Joined: 02 Oct 2006 17:27
Contact:

Post by Ingeniør Vinny » 12 May 2007 18:58

Ikke glem at Ricardo'n bare var en "oppvarming" til o'store Tobi Neumann. Han er AVSINDIG dyktig!!!


...men som den disconissen jeg er så gleder jeg meg mest til Pete Herbert aka L.S.B. (han har produsert låt nr 2 på den mixen jeg slang ut hvis noen er nysjerrig på hva det går i)

hipp hurra for månedlig utskeielse i verdenklasse. :-)

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 12 May 2007 19:52

Ingeniør Vinny wrote:Ikke glem at Ricardo'n bare var en "oppvarming" til o'store Tobi Neumann. Han er AVSINDIG dyktig!!!


...men som den disconissen jeg er så gleder jeg meg mest til Pete Herbert aka L.S.B. (han har produsert låt nr 2 på den mixen jeg slang ut hvis noen er nysjerrig på hva det går i)

hipp hurra for månedlig utskeielse i verdenklasse. :-)


nå syns jeg du brukte litt vel store ord her om tobi... Ricardo er en av verdens mest etterspute dj's.. :wink:

mare
CEO
Posts: 1476
Joined: 20 Jan 2005 19:49
Contact:

Post by mare » 12 May 2007 20:54

Siiiiiiiinnsyyyyyyyyykt.

Øya Sunkissed her hervec reservert i kalenderen.

Norges råeste bookings noensinne...?

KenWee
Bf DJ & Producer
Posts: 407
Joined: 05 Apr 2005 00:46
Location: Hjem

Post by KenWee » 12 May 2007 21:46

Ingeniør Vinny wrote:Ikke glem at Ricardo'n bare var en "oppvarming" til o'store Tobi Neumann. Han er AVSINDIG dyktig!!!


...men som den disconissen jeg er så gleder jeg meg mest til Pete Herbert aka L.S.B. (han har produsert låt nr 2 på den mixen jeg slang ut hvis noen er nysjerrig på hva det går i)

hipp hurra for månedlig utskeielse i verdenklasse. :-)



LÅt nr 2 i mixen din var helt sinnsyk, jeg har vors her nå og vi sitter og hører på mixen din, FETT!

Men fra det ene til det andre, dette er årest booking noen sinne, fy faen.
sissh

ROBERT A
Posts: 360
Joined: 17 Jan 2006 15:23

Post by ROBERT A » 13 May 2007 04:28

det blir helt villt den uka der :D
R.I.P Mr.B

User avatar
Ingeniør Vinny
Posts: 124
Joined: 02 Oct 2006 17:27
Contact:

Post by Ingeniør Vinny » 13 May 2007 15:51

solaris wrote:
Ingeniør Vinny wrote:Ikke glem at Ricardo'n bare var en "oppvarming" til o'store Tobi Neumann. Han er AVSINDIG dyktig!!!


...men som den disconissen jeg er så gleder jeg meg mest til Pete Herbert aka L.S.B. (han har produsert låt nr 2 på den mixen jeg slang ut hvis noen er nysjerrig på hva det går i)

hipp hurra for månedlig utskeielse i verdenklasse. :-)


nå syns jeg du brukte litt vel store ord her om tobi... Ricardo er en av verdens mest etterspute dj's.. :wink:


hehe, etterpørsel og kvalitet går ikke nødvendigvis hånd i hånd, dog i Ricardo's tilfelle gjør det absolutt det. Det fikk han jo vist rimelig greit på Fabrikken.

... det jeg mener er at jeg tror nok mange kommer til å bli "blown away" av Tobi også. ;-) hurra!!

sjalabais,
V

reug-baa
Bf DJ
Posts: 190
Joined: 07 Mar 2005 20:46
Location: Trondheim

Post by reug-baa » 13 May 2007 16:45

Vil Hawtin, gaiser, troy & magda spille på samme dag mon tro?
.:re:tail:.

Post Reply