Utbrudd!

For alt det andre.

Moderators: M!ke, mare

Post Reply
solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 03 May 2006 18:21

hei faia!!!

Behold roen!!

Klem :roll:

faia
Posts: 1099
Joined: 27 Feb 2005 17:43
Location: Oslo
Contact:

Post by faia » 03 May 2006 19:53

hehe.. :oops: skal prøve... <3
~minimal is the new maximal~

User avatar
haib
Posts: 315
Joined: 22 Jun 2006 15:16
Location: sentrum

Post by haib » 20 Sep 2006 23:16

Ble rana i Munkegata, en liten drittunge tok sats og rev posen fra Burger king ut av hendene mine, og løp.
Han stjal maten min.
Han stjal burgeren min som jeg skulle ha med hjem, jeg var så sulten :cry: :cry: :cry:

Men stjeler da ikke BURGERE???????? :shock:

faia
Posts: 1099
Joined: 27 Feb 2005 17:43
Location: Oslo
Contact:

Post by faia » 21 Sep 2006 14:37

Var sikkert skjebnen.. hehe :) Tenk om det var salmonella i burgeren,
da er det en stk drittunge som har reinnjarævv, og ikke du...
~minimal is the new maximal~

lightbeing
Romvaesn
Posts: 314
Joined: 01 Aug 2006 21:22
Location: bøgda i gnore

Post by lightbeing » 21 Sep 2006 19:16

Ble rana i Munkegata, en liten drittunge tok sats og rev posen fra Burger king ut av hendene mine, og løp.
Han stjal maten min.
Han stjal burgeren min som jeg skulle ha med hjem, jeg var så sulten



:o :lol: :lol: damn, trheim e hardcore i must say!...

ble sjøl nestn drept a vei dame på over 80 som tydligen hadd glemt det med vikeplikt til riksveg tidligar i dag... bråbremsing og tuuuutin fikk en ny betydning. rundt neste sving møtt æ en semitrailer som mista en diger svart ting fra lasset som traff frontn på bila (another brems og tut) , men hei, overlevd den å æ! yeah!

(ps fredag 13 okt e 699års dagen for hentrettelsen av tempelridderan (utført av vatikanet) og en dude i mengden ropt angivelig "avnege jac de moaly!, og d e vist snakk om i høst. (angivelig hehe)

mare
CEO
Posts: 1476
Joined: 20 Jan 2005 19:49
Contact:

Post by mare » 24 Sep 2006 16:44

haib wrote:Ble rana i Munkegata, en liten drittunge tok sats og rev posen fra Burger king ut av hendene mine, og løp.
Han stjal maten min.
Han stjal burgeren min som jeg skulle ha med hjem, jeg var så sulten :cry: :cry: :cry:

Men stjeler da ikke BURGERE???????? :shock:


jesus.. værste jeg har hørt.

Istedet for å løpe etter i full fart, tror jeg istedet jeg hadde gått ned i knestående med total lattis.

Enn å stjele en burger?!?

mare
CEO
Posts: 1476
Joined: 20 Jan 2005 19:49
Contact:

Post by mare » 24 Sep 2006 16:47

lightbeing wrote:
ble sjøl nestn drept a vei dame på over 80 som tydligen hadd glemt det med vikeplikt til riksveg tidligar i dag... bråbremsing og tuuuutin fikk en ny betydning. rundt neste sving møtt æ en semitrailer som mista en diger svart ting fra lasset som traff frontn på bila (another brems og tut) , men hei, overlevd den å æ! yeah!


haha, rimelig hardcore i Selbu også?

lightbeing wrote:(ps fredag 13 okt e 699års dagen for hentrettelsen av tempelridderan (utført av vatikanet) og en dude i mengden ropt angivelig "avnege jac de moaly!, og d e vist snakk om i høst. (angivelig hehe)


hmm, var ikke det noe med en misunnelig konge (tempelridderne hadde vel t.o.m. pavens anerkjennelse mht. å leke bank..? Låning av penger var vel i utgangspunktet djevelns verk) som anklaga de for div. dritt de aldri hadde gjort? Hva het han stormesteren igjen? Jaques ett-eller-annet?
Men hva betyr avnege jac de moaly uansett? heh..

DjFrank-e
Bf DJ
Posts: 1028
Joined: 29 Jan 2005 03:04
Location: Oslo

Post by DjFrank-e » 24 Sep 2006 16:58

jezuz.. mye sprængt som blir postet i thread`n her..
Her burde det stått noe kult.

lightbeing
Romvaesn
Posts: 314
Joined: 01 Aug 2006 21:22
Location: bøgda i gnore

Post by lightbeing » 24 Sep 2006 23:10

-haha, rimelig hardcore i Selbu også?

indeed, 24/7...

jeppetijepp, (litt of subject i forhold t utbrudd, men hei) tempelridderan var de som i utgansgpunktet starta finanssytemet som vi kjenne det i dag, vedd å tilby sæ å pass på rikdomman til folk som som dro på korsferd til jerusalem, noes som gjerne tok flere år på den tiden, "kundan" fikk påsydd en amulett som bevis og tempelduedan i sin tur tok f.eks 1% av verdian i rente og ble føkkings rik på den måten, helt t dem utgjord en trussel for vatikanet og ble brent på bålet fre 13okt 1307. da stakk dem t portugal (undacova) og bygd opp flåten som seinar "oppdaga" og skapt amerika (hence malteserkorset på seilet og navnet columbus, som betyr due på latin, altså semiramis, duen som skapt verden i egyptisk mytologi ( hence x2; washington district of coloumbia, columbia pictures, columbine osv)) , restn howeva, stakk t london og etablert bl.a firmureriet , men kanskje mer interessant, en del dro til shetland og ble invovlert i druidiske skikka, fant veien derfra til norge , hvor dem etablert et kristent kongerike, som den dag i dag e under sterk inflytelse av dem nevnte hemmelige samfundan. kong sverre (som forøvrig hang rett nerri streetn her ei venning) va en av dem og vlgt derfor å kall sverresborg for zion... huske itj greia me jaque de molay, men en ting e sikkert, dem hadd sterke bånd t ahli hassan n the assasin (bl.a bringers of the ræv) og familen som saudi-toppan stamme fra, og husk mr.bush sa i sin første tale, "im gonna take this country on crusades" å d harn pokker mæ gjort, altså historien gjentar sæ , nestn 1000 år seinar, og av den grunn kan d 13 okt vær av siginificans... men si itj at det e dermed sagt da men hehe...

ang utbrudd, hadd masse pæs me en rømt hest i dag, telle d?..

mare
CEO
Posts: 1476
Joined: 20 Jan 2005 19:49
Contact:

Post by mare » 25 Sep 2006 21:01

steikje, du kan dine ting. ganske fascinerende greier, egentlig.

rømt hest = pæs uten tvil, hehe.

lightbeing
Romvaesn
Posts: 314
Joined: 01 Aug 2006 21:22
Location: bøgda i gnore

Post by lightbeing » 28 Sep 2006 19:35

mare, hest on the røm, ordna sæ, howeva; mista jobben, nettet kræsja og oppvskmaskina streika i går. hehe... føkk! nonetheless, livet går vidre, æ e i den troa at hvis man havne i en situasjon man ikke sjæm lengre i og man ikke vil innrøm det for sæ sjøl, så vil underbevisthetn (om du vil) tving fram fram situasjona som får en til å skifte spor, kom sæ vidre. (har vurdert å skifte jobbleeeng hehe)..

besides, anng digresjon om hvorvidt tempelridderan har hatt (fortsatt har) innflytelse i utvikligna, sjekk
http://www.norwegian-pentagram.com/nkonger.htm woow! :D

User avatar
Ingeniør Vinny
Posts: 124
Joined: 02 Oct 2006 17:27
Contact:

Post by Ingeniør Vinny » 03 Oct 2006 19:48

lightbeing wrote:mare, hest on the røm, ordna sæ, howeva; mista jobben, nettet kræsja og oppvskmaskina streika i går. hehe... føkk! nonetheless, livet går vidre, æ e i den troa at hvis man havne i en situasjon man ikke sjæm lengre i og man ikke vil innrøm det for sæ sjøl, så vil underbevisthetn (om du vil) tving fram fram situasjona som får en til å skifte spor, kom sæ vidre. (har vurdert å skifte jobbleeeng hehe)..


Den innstillinga liker jeg godt :-) Den som venter på noe godt kan ende opp med å vente jævlig lenge, så bare å løpe ut å ta for seg!! ;-)

User avatar
haib
Posts: 315
Joined: 22 Jun 2006 15:16
Location: sentrum

Post by haib » 05 Oct 2006 04:17

1. jeg føler livet mitt har vært totalt Onsdagsfilmen på TvNorge.
2. Jeg føler at hjerteinfarktet kommer når som helst, så jeg har satt meg selv på avtrapping fra hamburgere.
3. Men hvor fuckings lett er det når skolen min ligger rett attmed Tillergrillen? :shock:

DjFrank-e
Bf DJ
Posts: 1028
Joined: 29 Jan 2005 03:04
Location: Oslo

Post by DjFrank-e » 05 Oct 2006 12:36

tillergrillen har jo ikke gode burgere engang :roll:
Her burde det stått noe kult.

lightbeing
Romvaesn
Posts: 314
Joined: 01 Aug 2006 21:22
Location: bøgda i gnore

Post by lightbeing » 05 Oct 2006 16:22

heisan uberingeniør W :) jau, litn vits å stå å stang i veggen 8)


quote ;

livet er som onsdagfilmen på tvN, damn! :shock:

killergrillen.. :? ...

Post Reply