på en skala fra 1 til 6

For alt det andre.

Moderators: M!ke, mare

Post Reply
User avatar
haib
Posts: 315
Joined: 22 Jun 2006 15:16
Location: sentrum

på en skala fra 1 til 6

Post by haib » 07 Sep 2007 19:45

hvor vondt er det å ta tatovering?

KenWee
Bf DJ & Producer
Posts: 407
Joined: 05 Apr 2005 00:46
Location: Hjem

Post by KenWee » 07 Sep 2007 20:13

Ness, er ikke vondt. Det er litt småekkelt enkelte plasser, f.eks over bein er det litt ekkelt.

Det jeg synes er mest vondt er når han tørker på tatoveringen etter man har tatt litt. Skal du ha en liten tatovering er det ikke nå problem. Satt i 6 timer den ene gangen jeg, DA var jeg dritlei + at det var ekkelt når han tørker så sinnsykt mye. (noe han gjør etter hver 2 cm)
sissh

User avatar
amicula
Posts: 39
Joined: 13 Apr 2006 17:53
Location: Trondheim
Contact:

Post by amicula » 01 Oct 2007 16:53

Vil si det varierer fra litt irriterende til torturvondt. Alt etter hvor du tar tattis hen.. Overarm er pis of kake :)
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music

rosa
Bf Supporter Extraordinairé
Posts: 529
Joined: 20 Jan 2005 20:55
Location: Lade

Post by rosa » 02 Oct 2007 21:36

Kommer an på hvor på kroppen man tatoverer. Det er tettere med nerveceller på insiden av låret/mage/ryggrad, mindre tett på overarm/skulder/lår.

Jeg tatoverte meg på skuldra, det kjentes ut som om jeg ble klora av en katt hele tiden uten å kunne flytte på katte-kloringa. Mere irriterende enn vondt, egentlig. Huden bedøver seg selv etter noen minutter med nål nedi huden. :)
Is this bass really strong enough?

User avatar
haib
Posts: 315
Joined: 22 Jun 2006 15:16
Location: sentrum

Post by haib » 02 Oct 2007 21:41

rosa wrote:Kommer an på hvor på kroppen man tatoverer. Det er tettere med nerveceller på insiden av låret/mage/ryggrad, mindre tett på overarm/skulder/lår.

Jeg tatoverte meg på skuldra, det kjentes ut som om jeg ble klora av en katt hele tiden uten å kunne flytte på katte-kloringa. Mere irriterende enn vondt, egentlig. Huden bedøver seg selv etter noen minutter med nål nedi huden. :)


ah. jeg har fått sånn kortisonsprøyte inni et keloidarr på øreflippen min. Den deilige hudlegen da, men uansett, joda, han var såååååå snill og omtenksom da (that's hot) og så bekymret for at det skulle være vondt. For det skal visst være kjempevondt å få sprøytespisser inni keloider.

Jeg kjente ikke en dritt jeg... Helt bedøvd etter ett stikk. Nesten godt...

Gleder meg til neste gang!!

Pappa kommer til å dø om jeg tar tattis.

Finn Krisp
Posts: 32
Joined: 03 Nov 2006 18:29
Contact:

Post by Finn Krisp » 06 Oct 2007 17:56

bedre med lattis enn tattis

User avatar
haib
Posts: 315
Joined: 22 Jun 2006 15:16
Location: sentrum

Post by haib » 07 Oct 2007 03:13

lattis er überdeilig. prob. er at folk kan tro du er gal og sånn. men men whateva.



wolfkiler
Posts: 217851
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: på en skala fra 1 til 6

Post by wolfkiler » 01 Mar 2023 17:29

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyhttp://quenchedspark.ruquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting

wolfkiler
Posts: 217851
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: på en skala fra 1 til 6

Post by wolfkiler » 27 Apr 2023 06:48


wolfkiler
Posts: 217851
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: på en skala fra 1 til 6

Post by wolfkiler » 27 Apr 2023 06:49


wolfkiler
Posts: 217851
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: på en skala fra 1 til 6

Post by wolfkiler » 27 Apr 2023 06:51


wolfkiler
Posts: 217851
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: på en skala fra 1 til 6

Post by wolfkiler » 27 Apr 2023 06:52


wolfkiler
Posts: 217851
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: på en skala fra 1 til 6

Post by wolfkiler » 27 Apr 2023 06:53


Post Reply