HURRA HURRA!!!

For alt det andre.

Moderators: M!ke, mare

Post Reply
User avatar
Mortygonz
Bf DJ
Posts: 703
Joined: 21 Mar 2005 16:51
Location: TrHm-Oslo
Contact:

HURRA HURRA!!!

Post by Mortygonz » 17 May 2005 03:48

ja vel, 17. mai og greier... hipp hipp!
noen som er i dårlig form? :oops:
16. mai og movement funket da fint det... ikke like mye folk som jeg hadde håpet, men de som hadde tatt turen så ut til å kose seg!
takker for i kveld, og ønsker alle en smerte-fri 17. mai-feiring.

mare
CEO
Posts: 1476
Joined: 20 Jan 2005 19:49
Contact:

Post by mare » 17 May 2005 06:28

Sjøl takk, min venn! Alltid hyggelig.

Happy 17. mai!

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 17 May 2005 09:48

Hurra hurra hurra..

Her i london blir det gratis drikke paa det Norske konsulatet, yes!!!!!!

Var movement bra eller?????

KenWee
Bf DJ & Producer
Posts: 407
Joined: 05 Apr 2005 00:46
Location: Hjem

Post by KenWee » 17 May 2005 11:14

Da jeg gikk opp til Movement med roger og carsten ble jeg slått ned av en haug med pakkiser. Jeg har ikke ord på hvor høyt jeg haater det folkeslaget , drar på byen KUN for og lage bråk. Samler seg opp i gjenger og tar en fyr. 15 stk mot en. dæ, da har man bra sjangs til og ta igjen. neppe. Kom meg ganske bra ifra det igrunn , etter 2 ørtæver og et kne i trynet. FIkk hjernerystelse.
sissh

mare
CEO
Posts: 1476
Joined: 20 Jan 2005 19:49
Contact:

Post by mare » 17 May 2005 11:42

Fy faen i helvete, Kenneth, det der er forjævlig rett og slett.
Hørte ingenting om det der i går kveld jeg... Håper det går bra med deg

Første tanken min var 'anmeld svina til helvete og tilbake igjen, skaff vitner, la de råtne en stund på tunga'
Men.... så dukker andre tanker opp, er jo velkjent hvor latterlig rettssystemet i Norge er... blir garantert MYE pes dersom man skal gå rettens vei, og de fins ingen garanti for at idiotene får en velfortjent straff.
'Gatas lov' er jo skummel nok i seg selv, hevner seg for å hevne seg for å hevne seg etc.... gah..... faen ta, steinaldernivå i 2005 er deprimerende, for å si det mildt.

Tenker høyt her, blir helt satt ut av å høre sånt skje med folk man kjenner. Så jævla latterlig, jeg har ikke ord...!

mare
CEO
Posts: 1476
Joined: 20 Jan 2005 19:49
Contact:

Post by mare » 17 May 2005 11:51

Movement gikk finfint forresten C.

Gir referat via mail eller msn senere! ca. 1 times søvn hittil, hater de jævla kommunalboligene på hjørnet her... nachspiel med bonmusikk og fyllevræl + russefløyter til 8-9-tida i morges, og etter de hadde roa ned så starta barnefamiliene hurra-ropene.

Hurra for Norge

KenWee
Bf DJ & Producer
Posts: 407
Joined: 05 Apr 2005 00:46
Location: Hjem

Post by KenWee » 17 May 2005 11:55

Ja,tengte på det jeg også. Men og dra til purken og si "hei, jeg ble slått ned natt til 17.mai" . Da kommer det sikkert en "åja" tilbake.
Purken gjør ikke en dritt. Trur eller jeg ringer en skummel mann på telefon-lista mi og ber han om en tjeneste. Når de er feig (15 mot 1) så skal jeg også være det. hehe
Blind vold på sitt "beste" dette ja.
sissh

mare
CEO
Posts: 1476
Joined: 20 Jan 2005 19:49
Contact:

Post by mare » 17 May 2005 12:13

ikke sant....

ironisk nok, leste nettopp i avisa om 'rolig natt til 17.mai'.
Så 4 snutbiler bare i nordre på vei hjem, hvorfor kan de inkompetente folka aldri være på rett sted til rett tid...?
Argh, kan fortsette i det uendelige...

Må vel være glad for at det gikk så "bra" som det gikk... skal ikke så jævla mye til for å gjøre alvorlig skade på bein eller organer....

Du har vært på legevakta og tatt sjekk, ikke sant? Blir skremt av å høre slikt, kunne jo skjedd hvem som helst..

rosa
Bf Supporter Extraordinairé
Posts: 529
Joined: 20 Jan 2005 20:55
Location: Lade

Post by rosa » 17 May 2005 12:51

Steike ta... Å være ut i Nordre i fire-fem tia inatt var som å være på en annen planet...
Hurra for Norge!
Is this bass really strong enough?

faia
Posts: 1099
Joined: 27 Feb 2005 17:43
Location: Oslo
Contact:

Post by faia » 17 May 2005 18:47

Jeg fikk meg et par klask i trynet av den smellfeite russe dama da, hehehe! men jeg synes bare det var gøy.. tåler ikke at jeg roper "æ hate russ", nei da skal dem slå meg ned :) fikk ikke vondt asså...
Hun hadde feite pølsefingre, så det gikk bra... :lol:
fin natt til 17 mai...

Brukbar var sinnsykt bra igår!!! HURRA FOR MOVEMENT!
fuck korps og grinete unger med flagg...
~minimal is the new maximal~

KenWee
Bf DJ & Producer
Posts: 407
Joined: 05 Apr 2005 00:46
Location: Hjem

Post by KenWee » 18 May 2005 03:04

Mare wrote:ikke sant....

ironisk nok, leste nettopp i avisa om 'rolig natt til 17.mai'.
Så 4 snutbiler bare i nordre på vei hjem, hvorfor kan de inkompetente folka aldri være på rett sted til rett tid...?
Argh, kan fortsette i det uendelige...

Må vel være glad for at det gikk så "bra" som det gikk... skal ikke så jævla mye til for å gjøre alvorlig skade på bein eller organer....

Du har vært på legevakta og tatt sjekk, ikke sant? Blir skremt av å høre slikt, kunne jo skjedd hvem som helst..


Nei, jeg har faktisk ikke vært på legevakten og sjekket meg. Orker ikke og sitte på legevakten i 7 timer for og så få en fyr som ser på meg og sier.."går så bra så". De gjør jo faktisk ingenting de eller. hehe

For og komme med liten historie om akkurat det der, så fikk søstra mi plutselig vondt i magen for litt siden, vi kjørte ned på legevakten for og undersøke hva som plaget henne , da vi endelig kom inn etter 4-5 timer med venting , sa han at det var ingenting og bekymre seg over. Og vi kjørte hjem. Et par dager senere dro vi til en annen lege for at hun fortsatt hadde vondt. Hun måtte opurere samme dag , pga at det var noe alvorlig.

Virker som om legene kaster terning om "er neste pasient skadet"
Skal ikke dra alle over samme kam her nå ,men i mange tilfeller er det faktisk slik at legene ikke gjør noe.
sissh

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 18 May 2005 11:37

Skumle greier det aa bo i Norge assaa.. Synd med det som skjedde Kenwee, det er alltid noen raatne egg i alle folkeslag.. Syns det er litt droyt aa generalisere, jeg personlig bor i en bakgaard fyldt med "Bangla" people og andre etniske fragler, men det gaar som regel bra...

For ca. 2 maander siden, rett ved siden av skolen min (5 min gange) fikk en kis hodet sitt kloyvd i to av en fyr med oeks. Han hadde visst en god grunn i foelge siktedes advokat, og han var for oevrig hvit..

Om du skal leve livet, oppleve ting maa du alltid vaere forberedt paa forskjellige situvasjoner. Dere skulle bare ha hoert om de saerdeles bizzarre situvasjoner en kompis av meg opplevde i ville Peru, der er du faen ikke trygg sent paa en loerdags kveld..

Som et siste notat, saa vil jeg annbefale deg (Kenneth) og kontakte noen skumle kamerater, alltid godt med litt hevn selv om det ikke gjoer ting saa mye bedre. Har du problemer med aa finne noe saa kan du alltids kontakte meg paa mail. Jeg kan grave litt i fortiden min aa se om de forsatt lever, noen av de glamoroese/bole/aldri sove folkene, som jeg en gang kjente. hehe

Ta vare paa dere selv i Trondheim, tror egentlig dere ikke har saa veldig mye aa frykte, men som bevist i denne situvasjonen, ingen plass er trygg for en god gammel clubber..... :arrow:

User avatar
M!ke
Bf DJ & Producer
Posts: 1218
Joined: 20 Jan 2005 19:55
Location: T-heim

Post by M!ke » 18 May 2005 12:23

Pratsom gjeng? Litt for mye tekst for meg.... ;)

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 18 May 2005 15:17

ja Mike, du leser vel ikke noe annet en Donald du pusen.. 8)

Hvordan er det med nye jobben da?

Chris :roll:

User avatar
M!ke
Bf DJ & Producer
Posts: 1218
Joined: 20 Jan 2005 19:55
Location: T-heim

Post by M!ke » 19 May 2005 18:48

Leser ikke donald engang jeg Chris;)
Jobber alene i kveld, ferdig med opplæring :)

Står og hører DJ Friendly, snuser og venter på stenging....

Post Reply