Facebook har fanget meg hjelp!

For alt det andre.

Moderators: M!ke, mare

Post Reply
faia
Posts: 1099
Joined: 27 Feb 2005 17:43
Location: Oslo
Contact:

Post by faia » 20 Apr 2007 15:31

Ganske kjekt mtp at jeg ikke visste etternavnene til halvparten av de på vennelista mi fra før.
Blir enklere å huske det til senere en gang :)
~minimal is the new maximal~

rosa
Bf Supporter Extraordinairé
Posts: 529
Joined: 20 Jan 2005 20:55
Location: Lade

Post by rosa » 30 Apr 2007 09:08

Jeg boikotter facebook. Jeg vil ikke at folk jeg knapt kjenner fra skoletia skal ta kontakt med meg, og jeg vil ikke ha kontakt med dem.
De ordentlige vennene mine henger jeg med in real life, fuck the rest. :)
Is this bass really strong enough?

faia
Posts: 1099
Joined: 27 Feb 2005 17:43
Location: Oslo
Contact:

Post by faia » 30 Apr 2007 09:41

Er jo bare å ikke godta venneforespørsel da. Eller du kan registrere deg som Hilde Iversen. haha, ingen som finner deg da. ;)
Boikotte facebook, går det an *sukk* <3 facebook <3
~minimal is the new maximal~

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 30 Apr 2007 11:34

rosa wrote:Jeg boikotter facebook. Jeg vil ikke at folk jeg knapt kjenner fra skoletia skal ta kontakt med meg, og jeg vil ikke ha kontakt med dem.
De ordentlige vennene mine henger jeg med in real life, fuck the rest. :)


Hva er det som skjer da Hilde?? :?

DjFrank-e
Bf DJ
Posts: 1028
Joined: 29 Jan 2005 03:04
Location: Oslo

Post by DjFrank-e » 30 Apr 2007 13:15

når jeg satt med hjemmeeksamen i forrige uke vil jeg kanskje påstå at jeg satt mer på facebook enn med eksamen... :?
Her burde det stått noe kult.

rosa
Bf Supporter Extraordinairé
Posts: 529
Joined: 20 Jan 2005 20:55
Location: Lade

Post by rosa » 30 Apr 2007 14:31

Det har blitt sånn en hype at det blir litt prinsippsak for min del.. :) Jeg boikotter også Crox, fordi "alle" har de.
Boikotte er vel kanskje litt sterkt ord.. jeg bryr meg ikke om det rett og slett.
Is this bass really strong enough?

User avatar
M!ke
Bf DJ & Producer
Posts: 1218
Joined: 20 Jan 2005 19:55
Location: T-heim

Post by M!ke » 30 Apr 2007 14:59

rosa wrote:Det har blitt sånn en hype at det blir litt prinsippsak for min del.. :) Jeg boikotter også Crox, fordi "alle" har de.
Boikotte er vel kanskje litt sterkt ord.. jeg bryr meg ikke om det rett og slett.


Neinei, ordne deg facebook ;)

rosa
Bf Supporter Extraordinairé
Posts: 529
Joined: 20 Jan 2005 20:55
Location: Lade

Post by rosa » 01 May 2007 16:10

iiiiiiiiik, gruppepress!! :shock:
Is this bass really strong enough?

User avatar
haib
Posts: 315
Joined: 22 Jun 2006 15:16
Location: sentrum

Post by haib » 02 May 2007 23:10

omg. noen hadde lagt ut et bilde fra et LAN jeg var på da jeg var....16 år...
:shock: :shock: :shock:

å gud vi var så små og stygge på den tiden :shock: :shock: :shock:

slipsknut
Bf DJ & Producer
Posts: 651
Joined: 03 Mar 2005 18:42
Location: trondheim,buran
Contact:

Post by slipsknut » 03 May 2007 09:45

eh. facebook er chill liksom. litt morsomt og bli "venner" med folk jeg ufrivillig har mista kontakten med.

meeen, når jeg leser i vg at folk stryker på eksamen pga facebook og folk ikke "tørr" å begynne med facebook med tanke på eksamen blir det litt drøyt. facebook er ikke såååå kult,hipt og trendy lizam.

kanskje facebook ikke er problemet, problemet er kanskje at folk bruker facebook som en unnskyldning til ikke å lese til eksamen. uten facebook hadde det vært noe som annet som hadde "forstyrra" studentene.

"Studenter går på bærtur isteden for å lese til eksamen!"
eller
"Å ikke gå på bærtur er ett sosialt selvmord!"


kanskje facebook er morsommere for de som er single.

"ååå her er han/hun jeg likte på ungdomsskolen, kanskje vi kan hooke opp nå hvis jeg laster opp 11000 bilder der jeg ser bra ut"

ikke vet jeg.
steal from the rich, gloat amongst the poor

solaris
Bf DJ & Producer
Posts: 1225
Joined: 07 Feb 2005 15:05
Location: London
Contact:

Post by solaris » 03 May 2007 19:33

Bra skrevet Canute (Knott) Norheim.. :wink:

Oi, se hvor fin jeg ser ut paa det bildet da "knis, knis"
Naa blir det nok pulings paa meg, eller iallefall saa faar folk se hvor fin jeg er...... Tror det er en saann forbanna sykose folk havner i med alle de forumene sine... Hjelp, jeg faar ikke nok oppmerksomhet i hverdagen, saa kanskje jeg skal herje litt rundt paa all verdens bonde forum aa poste bilder og historier om livet mitt.... Akkurat som noen bryr seg om det???

heffledet :evil:

ROBERT A
Posts: 360
Joined: 17 Jan 2006 15:23

Post by ROBERT A » 03 May 2007 19:49

å gud vi var så små og stygge på den tiden :shock: :shock: :shock:[/quote]

å nå er " de " store å fin :D
R.I.P Mr.B

User avatar
haib
Posts: 315
Joined: 22 Jun 2006 15:16
Location: sentrum

Post by haib » 04 May 2007 01:14

Takk :D

lightbeing
Romvaesn
Posts: 314
Joined: 01 Aug 2006 21:22
Location: bøgda i gnore

Post by lightbeing » 10 May 2007 21:36

When you visit Facebook you provide us with two types of information: personal information you knowingly choose to disclose that is collected by us and Web Site use information collected by us as you interact with our Web Site.

When you register with Facebook, you provide us with certain personal information, such as your name, your email address, your telephone number, your address, your gender, schools attended and any other personal or preference information that you provide to us.

When you enter Facebook, we collect your browser type and IP address. This information is gathered for all Facebook visitors. In addition, we store certain information from your browser using "cookies." A cookie is a piece of data stored on the user's computer tied to information about the user. We use session ID cookies to confirm that users are logged in. These cookies terminate once the user closes the browser. By default, we use a persistent cookie that stores your login ID (but not your password) to make it easier for you to login when you come back to Facebook. You can remove or block this cookie using the settings in your browser if you want to disable this convenience feature.


Facebook may use information in your profile without identifying you as an individual to third parties. We do this for purposes such as aggregating how many people in a network like a band or movie and personalizing advertisements and promotions so that we can provide you Facebook. We believe this benefits you. You can know more about the world around you and, where there are advertisements, they're more likely to be interesting to you.



When you use Facebook, you may form relationships, send messages, perform searches and queries, form groups, set up events, and transmit information through various channels. We collect this information so that we can provide you the service and offer personalized features.


herlig orveliansk, ikke rart at kjendisan digge det :P

rosa
Bf Supporter Extraordinairé
Posts: 529
Joined: 20 Jan 2005 20:55
Location: Lade

Post by rosa » 14 May 2007 09:11

Lurer på om arbeidsgivere sjekker facebook på folk som er aktuelle for jobben. Har hört at det er blitt vanlig å "google" folk för de ansettes.
Is this bass really strong enough?

Post Reply