husker du...

For alt det andre.

Moderators: M!ke, mare

Post Reply
slipsknut
Bf DJ & Producer
Posts: 651
Joined: 03 Mar 2005 18:42
Location: trondheim,buran
Contact:

husker du...

Post by slipsknut » 30 Nov 2005 17:09

den gangen da bredbånd ikke var vanlig. og det var noe helt spesiellt ved å kjøpe seg en ny mix cd.

før la jeg meg bare tilbake og nøt musikken. isteden for å analysere og tenke "den låten har jeg, den har jeg hørt før".

og husker dere de litt gamlere GU`ene? og NuBreed serien (verdens mest stilfulle cover).

jeg får gåsehud av å tenke på da jeg fikk Danny Howells NuBreed til jul av farmor. eller da M!ke hadde med seg Renaissance Revelation på vors nede i kjellerstua mi, med den herlige Ashley beedle mixen av Bent-Always som åpningsspor.

husker også godt da jeg var 17-18 år og hørte house på bakrommet på 3b. blant annet engang da vår egen Chris Solaris tok over roret en times tid ellerno for goldfinger sent på en tirsdagskveld.


-knut i det litt melankolske hjørnet. og gleder seg til trondhjæmsjul :)
steal from the rich, gloat amongst the poor

User avatar
M!ke
Bf DJ & Producer
Posts: 1218
Joined: 20 Jan 2005 19:55
Location: T-heim

Re: husker du...

Post by M!ke » 01 Dec 2005 00:00

slipsknut wrote:den gangen da bredbånd ikke var vanlig. og det var noe helt spesiellt ved å kjøpe seg en ny mix cd.

før la jeg meg bare tilbake og nøt musikken. isteden for å analysere og tenke "den låten har jeg, den har jeg hørt før".

og husker dere de litt gamlere GU`ene? og NuBreed serien (verdens mest stilfulle cover).

jeg får gåsehud av å tenke på da jeg fikk Danny Howells NuBreed til jul av farmor. eller da M!ke hadde med seg Renaissance Revelation på vors nede i kjellerstua mi, med den herlige Ashley beedle mixen av Bent-Always som åpningsspor.

husker også godt da jeg var 17-18 år og hørte house på bakrommet på 3b. blant annet engang da vår egen Chris Solaris tok over roret en times tid ellerno for goldfinger sent på en tirsdagskveld.


-knut i det litt melankolske hjørnet. og gleder seg til trondhjæmsjul :)


Kommer til å leve på det resten av livet...

- mike deler det melankolske hjørnet og gleder seg til romjuls fest med knut


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 01 Dec 2022 11:28

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorhttp://landmarksensor.rulandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting

wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:11


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:12


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:13


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:14


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:15


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:17


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:18


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:19


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:20


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:21


wolfkiler
Posts: 218949
Joined: 19 Nov 2022 07:34

Re: husker du...

Post by wolfkiler » 08 Jan 2023 06:22


Post Reply